So neues Update.
Wir haben uns nun geeinigt auf nenn schönen Patch ,von dem nun alles ausgehen wird.
Das ist der Vorschlag von Matiz:
Soviets:
-Flak 350$,
Sickle no delay
-v4's rockets fly 50% faster. 77 dps ---->100dps.
-soviet mcv 15% less speed (=40)
-soviet mcv 40% less health (=3000)
Allies:
-Cryocopter: 15% hp less (=550) and slower cooldown of shrinkbeam (+5 sec with high tech, +3 sec with no high tech)
-javelin 350$.
-MGT - 50% nerf vs buildings -
-def bureu 50 energie
-allied mcv 15% less speed (=40)
-allied mcv 40% less health (=3000)
Empire:
-400 dmg yari sub secondary
-Tsunami hp buff in normal mode 420 , in second mode speed nerf 85 and 720. It is supposed to nerf tsunamis secondary which is hard counter to infantry and the hp buff in normal mode is to offset this change.
-IW 175$
-HD's dmg to harvesters 50% less.
-Waveforce artillery 25% dmg less.It is needed because waveforce makes apocs at 1/4 health just at one shoot. They are also extremely good vs commandos and other artillery, they can clear units from TD's. I think this is by far the best artillery, even with this nerf waveforces will be still really good.
-1 sec time of surface for seawings.
QUOTE
---thats very close, i think way to close if we think that you can't kill a seawing with a vindie if ur opponent got some micro.---
This is not the diving time, it's just surface time. It means chances of hitting it with vindi doesnt change, it means just seawing will shoot at your vindis a bit earlier.
-japan mcv 40% less health (=3000) ---ok!---
What do you think about this list? It's nice compromise between your and techniques lists and mine proposals.
Auch mit seiner Meinung zu einigen Dingen.
Und das hier ist Meiner.
Soviets:
-Flak 350$,
Sickle no delay
-v4's rockets fly 50% faster. 77 dps ---->100dps.
-Make migs more resitante vs antiairgroundunits
-soviet mcv 15% less speed (=40)
-soviet mcv 40% less health (=3000)
Allies:
-Cryocopter: 15% hp less (=550) and slower cooldown of shrinkbeam (+5 sec with high tech, +3 sec with no high tech)
-javelin 350$.
-IFV to 400 hp and double damage vs walls
-MGT - 50% nerf vs buildings -
-def bureu 50 energie
-allied mcv 15% less speed (=40)
-allied mcv 40% less health (=3000)
Empire:
-400 dmg yari sub secondary
-Tsunami hp buff in normal mode 420 , in second mode speed nerf 85 and 720.
-IW 175$
-HD's dmg to harvesters 50% less.
-Tengu costs from 800$ to 850$
-Waveforce artillery 25% dmg less.
-1 sec time of surface for seawings.
-VX-tower buildtime faster after deploying from 30 secs to 20 secs
-japan mcv 15% less speed (=35)
-japan mcv 40% less health (=3000)
-core speed a little bit slower
I have added 5 notes which i would think that they are needed.
Ist beinahe identisch.
Ich habe aber noch 5-6 weiter Notes hinzugefügt.
Aufjeden fall erstmal ok so.
Wir bauen auf dieser Basis auf und machen so weiter.
Wir werden das mit den mcvs testen durch Vindibombardements ,flakdrops and VX suicide attacks.
Also keine Sorge ,das wird alles abgearbeitet und genaustens studiert.
So nun noch zur Testung:
Da viele von uns Testern und Experten jetzt hon zokken oder im Urlaub sind wird es sich noch etwas hinziehen ,aber wenn dann eine bestimmte Zeit ausgemacht ist ,wird mindestens 2-6 Stunden pro Tag daran gearbeitet.
Duelon ist der einzige von uns ,der wirklich aktiv RA3 zokkt und übertrage deshalb ihm die Aufsicht über den Patch.
Das heißt ,das er uns zusammen rufen wird ,wenn wir testen sollen.
Keine Sorge ,wenn der Patch gut wird ,werden wir alle wieder aktiv RA3 zokken.
Achja und noch eine Sache.
Wer Bock hat den Patch mit zu zokken und aktiv mit dabei zusein ,dem werde ich später den Patch zur Verfügung stellen.
Erst einmal 5 Personen ,dann mehr von euch

.
Ich dachte zum Beispiel an herrn showtime ,youngster ,clicks und anderen.
Dann schreibt ihr in einem neuen Thread Erkenntnisse und Meinungen darüber auf.
Doch erstmal muss er gemacht werden.
Neue Infos folgen bald.